Selasa, 31 Mac 2009

UMNO akan berubah atau UMNO akan rebah

PRK di Bukit Selambau mencipta sejarah dimana 15 calon yang akan bertanding, iaitu calon paling ramai dalam sejarah pilihan raya negara bagi merebut satu kerusi. 1 BN, 1 PKR dan 13 dari Bebas. Pilihan raya tersebut diadakan berikutan perletakan jawatan wakil rakyatnya, V Arumugam pada 9 Feb lalu. Sejarah juga tercipta dimana sebahagian dari calon Bebas yang bertanding adalah terdiri daripada ahli UMNO totok sendiri. Mengimbau kata-kata Pak Lah dalam Berita Hairan (30 Mac 09) berkata "Ini jelas berbeza dengan BN yang tidak pernah mempunyai dua calon. BN hanya meletakkan seorang calon yang dipilih saja bagi mana-mana pilihan raya yang diadakan. Ia menunjukkan bahawa kita (BN) lebih berdisiplin berbanding mereka (pembangkang)".

Woi!... Pak Lah!..., nak muntah aku baca kenyataan tu... Kawan2, mari kita gelak secara berjemaah meraikan ucapan bernas Pak Lah. Kah!... 3X.

Sejarah juga tercipta dimana sebahagian dari calon Bebas yang bertanding adalah terdiri daripada ahli UMNO totok sendiri. Tak malu ker!... Dengan sendirinya kenyataan dari Pak Lah adalah palsu semata-mata. Baca disini untuk mengetahui selanjutnya.

Tiada ulasan: