Khamis, 5 Mac 2009

CERITA TAK SERONOK BAKAL PM KELUAR DI AKHBAR PERANCIS

Bakal Perdana Menteri, Najib Razak kembali panas dan tidak senang duduk hari ini apabila Ahli Parlimen Machang, Saifudin Nasution membongkar suatu laporan sebuah akhbar berbahasa Peranchis bahawa mereka berdua (Najib dan Altantuya) pernah bergambar bersama. Mereka juga didakwa sebagai pasangan kekasih.
Dalam laporan Liberation hari ini, Najib Razak didakwa pernah bergambar bersama mereka berdua, yang didakwa pasangan kekasih, bertentangan dengan penafian tokoh politik itu sebelumnya.
Jadi saya mengharapkan pihak berkuasa di negara kita supaya menyiasat kesahihan laporan akhbar ini kerana ianya memalukan negara dan pemimpin negara yang akan dilantik menjadi Perdana Menteri.
Dakwaan akhbar adalah berat dan serius kerana jika ianya benar maka sudah tentu Najib tidak layak untuk dilantik menjadi Perdana Menteri bahkan beliau sepatutnya di dakwa di mahkamah jika ada bukti-bukti beliau terlibat.
Manakala jika dakwaan itu tidak benar Najib Razak mesti bertindak untuk menyaman surat khabar itu yang cuba menjatuhkan imej beliau dan negara kita Malaysia.
Saya cadangkan Najib supaya mengambil tindakan mahkamah kepada akhbar tersebut jika benar-benar beliau tidak mengenali Altantuya. Jika Najib tidak menyaman akhbar tersebut saya pasti rakyat akan terus sangsi dan ragu-ragu dengan penafian Najib sebelum ini.

Tiada ulasan: