Sabtu, 10 April 2010

STREAMYX HARAMJADAH, STENDET LA!...

Tengah marah ni bro!... Memang haramjadah punya perkhidmatan Streamyx kat kawasan aku dua tiga hari nie. Ngeee!...

Benda ni sebenarnya dah banyak kali berlaku. Betul-betul menyakitkan hati. Aku tak tahu apa pendirian korang tapi setiap kali aku dengar perkataan TM atau Streamyx, telinga aku akan berdesing. Inilah stendet perkhidmatan separa KERAjaan.

Terus terang la, kalau korang tak percaya, korang pegi google. Taip la sebarang perkataan Streamyx ditambah dengan perkataan lain seperti bodoh, bangang, sial, babi dan segala perkataan mencarut sekalipun, korang ‘tidak akan merasa terkejut’ kerana TERLALU BANYAK sumpahan yang dah dilakukan oleh ramai makhluk tuhan yang dah hilang sabar! Ape kejadahnya semua ini hah?!!!

Tapi sumpah seranah kita hanya diPEKAKkan sahaja oleh korporat TM, ye lah, mengapa tidak? Kerana mereka meMONOPOLI khidmat jalur lebar di sini. Bila kita telefon tanya pada nombor '100' jawapannya line kat kawasan encik sedang diupgrade. Ntah betul, ntah tidak kita pun tak tau.

Haramjadah punya Streamyx! pagi ni baru line clear setelah tiga hari bercuti dari memblog. Apa yang boleh aku katakan kepada TM adalah STREAMYX LEMBABBB......, macam siput babi!!!!!

5 ulasan:

dinotai berkata...

klu lembab sgt..langan je hsbb...jgn nak membabikan diri sendiri..k..kakaka~~

Tanpa Nama berkata...

kalau hang ada masalah streamyx lagi ..hang email aku ayusof@tm.com.my

BUJANG SUSAH berkata...

Ayusof.... saya pun dok menerima sama.. dulu masa baru2 guna boleh la dikatakan ok.. bukan best sgt tp kira boleh terima akal la.. tp sekarang ni teruk gila babi.. mcm rasa nak nangis pun ada dah ni. Saudara ni kije dgn TM ke? ke boleh tolong uncappedkan streamyx ke? klau boleh tolong la saya..

Tanpa Nama berkata...

bujang susah...hang langgan streamyx berapa speednya..walau apapun u email kat i hphone u.. nanti i contact.. insyaalah i cuba tolong...

Unknown berkata...

kt umah aku pn lbh kurng 2 blan dh dk masalah,kjap dapat kejap x...dh brbuih mulut dk tepon 100 tu...