Selasa, 31 Januari 2012

BERAS 'JATI' SEMAKIN POPULAR SELEPAS INI

Adakah jenama beras ini ada kena mengena dengan penubuhan 'JATI'


Hassan Akidah yang dipecat keahliannya oleh parti itu, akan menubuhkan badan bukan kerajaan (NGO) dinamakan 'JATI' untuk meneruskan agendanya memperjuangkan agama Islam, hak orang Melayu dan raja-raja Melayu.

"Secara peribadi orang tanya saya nak sertai Umno atau PKR... saya nak katakan, saya tidak akan sertai mana-mana parti politik, saya akan sertai NGO yang namanya JATI," katanya di Shah Alam.

4 ulasan:

pasP.Mas berkata...

Ah San Alee berkata :
"saya tidak mahu menyertai mana-mana parti politik, namun saya akan membantu UMNO menjahanamkan PAS".
inilah kata-kata Ah San Alee yang disokong dan disayangi Harun Din, Harun Taib, Nasaruddin Mat Isa, Nasaruddin alTantawi al-Bunciti dan Nik Abduh Fatah.

Tanpa Nama berkata...

tak payah nak tubuh jati, sertai saja syarikat beras jati @ Ban Hin Bee di bukit raya, boleh terus jual beras jati ke merata-rata pelusuk negara.

Tanpa Nama berkata...

Asan Ah Lee semakin lawak!....

jose manuel berkata...

Asan Ali,buat apa pun, asan ali tetap asan ali pelakon lawak bodoh.Kesianlah dia.