Kaunter pendaftaran klinik pakar di Aras 3, ada 6 semuanya tetapi pagi ini hanya 4 kaunter sahaja yang dibuka. Kaunter 1 hingga 5 adalah untuk orang awam manakala kaunter 6 pula dikhaskan untuk pesara, kakitangan kerajaan, pelajar sekolah, penderma darah, pemegang kad kebajikan, banduan dan penghuni pusat serenti.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh6GjG9N-afqitmDGUN4ibAQdiwo2tcZ7-HDjPBP6wL0h2tcYhdGKiTY0nTJT2nziwRzAI_eVjVJ6JwwAP06H6hN_X9-Iym6ErBbDZmUu_HF9Jxs9O9d1cc0LQbuIr0qIaQt-ek408phF3G/s400/Image006.jpg)
Disebabkan aku ini adalah salah seorang dari kenyataan yang tertulis di atas (bukan banduan atau penghuni pusat serenti), maka aku pun terus ke kaunter 6 hendak meletakkan kad temujanji tetapi malangnya kaunter itu didapati tutup seperti di bawah.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhEkq7ZXrHh-L-Tw6tcET4zrzr8nB0F7H5GkWNNiv9UzTtRSWN1B3-2OSSHN8kTDbExIoXAjpUvAVcLPDt72mVAFtS_Ae_U9aBbGCXWLBkFMvftg11-XP1h2nIlHQSSdaNok2yDHeOOaq2M/s400/Image007.jpg)
Kalau perkara kecil seperti notis pun tak boleh handle, macam manalah kalau perkara yang lebih besar. Tambah-tambah nak selesaikan masalah 1Malaysia, lagilah rumit. Kakitangan hospital perlu peka tentang perkhidmatan mereka terhadap orangramai kerana pelanggan memerhatikan gerakgeri anda semua.
A-I-B: Cuma sekadar teguran dan ingatan untuk kakitangan Hospital Selayang.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan