Khamis, 1 November 2012

TERBAIK DARI LADANG - NAJIB TAK MARAH


SUNGAI PETANI - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak secara terbuka berkata beliau tidak “marah” jika pimpinan Pakatan Rakyat (PR) mahu mengejar jawatannya ataupun mana-mana kedudukan kerajaan tetapi tidak mahu mengkhianati negara.

“Saya tak marah kalau mereka nak jawatan saya. Saya tak marah mereka nak kejar jawatan lain, tapi jangan mengkhianati negara kira,” kata beliau ketika berucap merasmikan Perhimpunan Penternak, Peladang dan Nelayan Peringkat Negeri di Pantai Merdeka di sini, hari ini. sinar

Najib disambut oleh murid-murid sekolah ketika sampai di Pantai Merdeka

Haha... saya tak marah!... sebab selepas PRU13 saya akan jadi ketua pembangkang pulak.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sebenarnya siapa yang mengkhianati negara, bangsa dan agama? semua orang yang ada otak dan boleh berfikir akan menjawab ialah pemimpin umnoapco laknatullah, tak habis-habis dengan seleweng, pecah amanah, khianat, rasuah dan perangai buruk, bertaubat lah jangan jadi macam firaun. memang benar ungkapan kata mahathir 'syaitan yang dikenali' dengan ertikata lain pemimpin umno ini terkenal macam syaitan.

Tanpa Nama berkata...

PRU13 bakal melenyapkan lanskap UMNO-Barisan Nazional. Insyaalah...