Selasa, 20 Mac 2012

PELAJAR TINGKATAN 3 DICULIK

Gambar hiasan

KUANTAN 19 Mac - Seorang pelajar perempuan tingkatan tiga dilaporkan diculik ketika keluar bersama dua adiknya untuk membeli kad nilai tambah prabayar di sebuah kedai telefon bimbit berhampiran rumahnya di Taman Tas di sini semalam.

Pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Pandan, Siti Nur Fatihah Mahadi, 15, itu keluar dari rumahnya pukul 12 tengah hari bersama dua adiknya iaitu Siti Nurul Aishah dan Mohd. Shahmi Aiman yang masing-masing berusia 11 tahun.

Ibunya, Nor Mala Mohd. Lazin, 34, berkata, dia terkejut apabila mendapati kedua-dua anaknya itu pulang tergesa-gesa ke rumah sambil menangis.

Sebelum ini akhbar juga melaporkan kehilangan Nurul Nadirah atau lebih mesra dipanggil Dirang semasa keluar ke kedai berhampiran rumahnya Flat Seri Delima, Bandar Seri Alam kira-kira pukul 11 pagi, pada 1 Mac lalu.

Kes culik semakin menjadi-jadi nampaknya ketika ini. Mohon pihak polis membuat rondaan dengan lebih kerap lagi disekitar kawasan perumahan dan kampung-kampung. Jangan dok sibuk nak gangu ceramah politik saja sehingga mengabaikan keselamatan orang awam.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Haha!... selamat bagi penculik2 sbb mereka tidak tertangkap.