Selasa, 9 Februari 2010

HA... HA... HA... AKULAH MB PERAK YANG SAH



Ha.. Ha.. Ha.. Akulah Menteri Besar Perak yang sah dan sekarang.. Apa korang nak kata itu korang punya suka.. Aku peduli apa..

Korang nak kata aku Penguasa Haram ka, Aku Menteri Besar Hamsah (Haram+Sah ) ka, nak kata aku Menteri Besar Mahkamah ka… itu korang punya suka.. sikit aku tak hairan..

Ha.. Ha.. Ha.. Ha.. Ha..

Bubar DUN?? Ha.. Ha.. Ha.. mimpilah korang.. Ha.. Ha.. Ha..

Barangkali itu yang terlintas di fikiran Zambry semasa sedang ketawa.(sumber).


1 ulasan:

hj jamaludin berkata...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Allah SWT telah penuhi hajat MB Zambry dengan juak juaknya ,ini bermakna DS Nizar wajib hormati keputusan Mahkamah dunia.Saya ulangi Allah SWT telah kabulkan doa MB Zambry untuk menjadi Menteri Besar Perak .
DS Nizar tolong lah jangan buat perkara yang bodoh , DS Nizar wajib terima kehendak Allah SWT . Buat kerja yang di amanahkan oleh rakyat baik di ADUN mahu pun di Parlimen .DS Nizar hentikanlah impian untuk menjadi Menteri Besar Perak . Buat kerja menjadi wakil rakyat di ADUN dan Parlimen kawasan yang dimenangi DS Nizar .DS Nizar tolonglah buang jauh jauh impian untuk menjadi Menteri Besar Perak .Allah SWT telah pilih Zambry untuk menjadi Menteri Besar Perak . Jangan lawan keputusan Allah SWT . Allah SWT lah yang mencipta alam semesta dan seisinya . Jangan melawan kehendak Allah SWT . DS NIzar wajib terima hakikat ini . Jangan dok layan lagi kerenah atau batu api DAP . DS Nizar katakanlah kepada pihak DAP bahawasanya Allah SWT telah penuhi hajat Zambry menjadi Menteri Besar Perak . So DS Nizar turun padang dan buat kerja yang diamanahkan kawasan DS Nizar . Dan jangan lupa DS Nizar buat sholat taubat kalau boleh. Dan dambinglah isteri dan anak anak DS Nizar mulai sekarang , hentikanlah impian untuk Menjadi Menteri Besar Perak