Jumaat, 28 Januari 2011

NAJIB PERNAH SAKIT TAPI KERJA JUGA, MENGAPA TAK BISING PUN

Riuh 1Malaysia pencacai blog dan akhbar UMNO mempertikaikan dan menjaja berita Maarof Abd. Mutalib, 45, yang juga suami calon Pas, Normala Sudirman aktif berkempen membantu isterinya sedangkan beliau mengambil cuti sakit.

Apa ker... bodoh pencacai-pencacai UMNO nie!.. Apakah jika kita sakit maka kita tidak mampu bergerak kemana-mana. Maarof bukannya sakit patah kaki atau pinggang sehingga menyebabkan dia tidak mampu berjalan.

Saya juga pernah sakit selama sebulan tapi mampu juga bergerak pergi ke mesjid dan ke hospital.

Suatu ketika dulu Najib juga pernah cuti sakit tetapi tetap juga bekerja, baca disini. Korang tak pertikai pulak!... Bangang punya pencacai UMNO-Barang Naik.

Walaupun diberi cuti sakit dan dinasihatkan untuk berehat di rumah, Datuk Seri Najib Razak masih melakukan tugas-tugas sebagai Perdana Menteri.

“Saya merasa rimas kerana duduk berehat sahaja. Saya (sudah biasa) sentiasa sibuk,” katanya dan menambah beliau telah mengisi masa tersebut dengan membaca.

Najib demam cacar sebaik kembali dari menghadiri Sidang Kemuncak Asean ke-17 di Hanoi, Vietnam tahun lepas.

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah dah terkantoi... ini lah org yang gunakan agama ni... dok pusing-pusing je. bila kena kat org dia kata bala bila kena kat batang idung sendiri dia kata cobaan...

Tanpa Nama berkata...

INILAH AJARAN N,AJIS YANG SEBENARNYA, SEBARANG FATWA BOLEH DI EJAZ MENGIKUT KEADAAN...TIPU MC PUN HALAL ASAL ORG PAS....ORG PAS KN AHLI SYURGA

Makcik Felda berkata...

Orang UMNO lagi dasyat bro!... Rasuah halam bagi depa. Calon bekas ADO penipu pun depa sanjung. Kah!...3X

Makcik Felda berkata...

Ralat: Bukan halam tapi halal

Tanpa Nama berkata...

Ye elehhhhhhhhhh, orang ambik MC pun dia bising. Sekurang-kurangnya ada bukti dia ambik cuti.... ikut prosedur.

Yang cikgu-cikgu yang jadi ahli UMNO pi mesyuarat Bahagian UMNO, pi jadi pewakilan UMNO di PWTC, tinggal kelas tanpa minta cuti, tanpa MC dan ada pergi tanpa kebenaran pejabat sekolah........ orang tak bising punnnnnnnnn. Bodoh punya UMNO.... bodoh lagi ahli UMNO yang ditipu hidup-hidup oleh pemimpin mereka.

joecharlie berkata...

Noramla-sedih-sungguh sedih-apabila mengetahui bahawa skandalnya terbongkar.

Sebelum ini dengan angkuh Normala menafikan bahawa dakwaan kononnya dia pernah kahwin dua kali adalah fitnah dan tidak berasas.

Namun apabila terbongkar-bahawa 13 tahun lalu- Normala pernah berkahwin dengan seorang yang bernama Abdul Rahman Nordin yang berkerja di Merry Brown Johor Bahru- kini Normala hanya membisu seribu bahasa.

Malang sungguh nasib Cikgu ini-begini lah kalau nafsu menguasai diri.

Gelagat Normala yang ditunjukkan di depan umum-hanya sandiwara.

Jika dalam kehidupan sendiripun bersandiwara-apatah lagi jika ada kaitan dengan rakyat.

Kita mahu memilih pemimpin kita yang telus, jujur dan ikhlas-bukannya seperti Normala.

Kepada penduduk Tenang- anda akan lebih terbela jika memilih Azhar Ibrahim yang kosong masalah pribadi.
Anda mungkin juga meminati:

Makcik Felda Chempelak berkata...

Joecharlie: Awat yang hang bodoh sangat!... Calon BN hang tu ada masalah tipu penduduk kampung pasal lelong tanah. Tak kan hang nak pejm mata kot!...

puspawangi berkata...

bercakap dengan bukti kepada orang UMNO totok memang tak berfaedah...mereka dah macam 3 beruk yg tutup mata, tutup telinga dan tutup mulut!!!tapi herannya hal dalam kain orang nampak pulak!!!

Cikgu Mala dah pernah kawin 13 tahun dulu??? cuba sisasat najib dan rosmah dulu kawin mereka msih bujang dan dara ke?tak payah pi jauh2..tanya je kat Najib sendiri..kalau berani tanya la rosmah...atau tanya orang TNB..

bukan apa..kenapa kita nak jujur kalau BN main bangsat???biar kena buku dgn ruas!