Ahad, 6 September 2009

ERA NAJIB ALTANTUYA - JAMBATAN DAN ANAK EMAS TRADEMARK UMNO pkfz

KUALA LUMPUR 5 Sept. - Datuk Seri Najib Tun Razak mengingatkan semua pemimpin UMNO dan Barisan Nasional (BN) supaya menjadikan pengalaman pilihan raya kecil sebelum ini sebagai iktibar.

Perdana Menteri berkata, ia penting supaya mereka dapat melakukan yang terbaik bagi memastikan kemenangan BN pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang, Teluk Kemang nanti.

"Saya berharap pengalaman pilihan raya kecil sebelum ini dijadikan sebagai iktibar kepada pemimpin-pemimpin UMNO dan BN untuk kita lakukan yang terbaik pada pilihan raya kecil Bagan Pinang,'' katanya. Selanjutnya-->

Percayalah!... UMNO tak akan insaf. Apakah kekalahan satu demi satu di PRK sebelum ini, UMNO sedikitpun merasa tidak bersalah kerana sanggup menipu pengundi dan rakyat? Apakah baru sekarang UMNO menyedari, setelah 7 kali berlaku kekalahan di PRK baru timbul rasa keinsafan dan ingin muhasabah diri.

Tidak!... UMNO tak akan insaf... dengan menjadikan kekalahan itu sebagai iktibar atas kesilapan yang lalu, kerana janji jambatan dan anak emas sudah sinonim dengan UMNO. Percayalah... Ramadhan tidak akan mengubah UMNO untuk menjadi baik.

Tiada ulasan: