Rabu, 16 Mei 2012

CERAMAH HASAN JATI DI PINGGIRAN B.CAVES, RUGI TAK TENGOK!...

Sementara menunggu ketibaan Hasan Ali, ada seorang penceramah jemputan dari Bangi ntah apa ke nama dia... Kalau tak silap nama dia Ustz Mukram kot!... mungkin ustaz UMNO saya kira. Ucapan ceramah berapi-api bukan main pasal melayu dan islam.

Ustaz nie memang anti betul dengan Ambiga. Apa tak nya... berulang kali dia mengatakan si Ambiga tu terang-terang kapir apasal masih ada orang melayu islam yang nak bersama dia (merujuk kepada perhimpunan BERSIH 3.0).

Katanya lagi, PRU 13 kita mesti tolak orang-orang yang bersama dan bersekongkol dengan si Ambiga. Kita mesti sokong dan menangkan wakil dari orang melayu islam yang menjadi calon di kawasan masing-masing. Setuju!... tapi macamana pulak kalau wakil kita tu bukan dari manusia yang bersekongkol dengan Ambiga sebaliknya wakil dari calon MCA, MIC atau Gerakan yang terang-terang juga kapir??? Apakah kita nak sokong atau nak tolak... kerana mereka juga berpelukkan dengan UMNO-Barisan Nasional???

Ustaz janganlah nak bagi kita orang confuse pulak. Berdemo dengan Ambiga rosak akidah tapi peluk MCA, MIC dan Gerakan boleh pulak. Bukankan kedua-duanya kapir. Malas nak layan ustaz serupa nie... semuanya bertopengkan agama.


 

 
Kehadiran penonton cuma sekitar 200 orang.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak tau nak kata apa dah!...

madbi berkata...

rasanya aku pandaila sikit dari ustaz ni... suruh pangkah calon islam tapi prk kat ulu selangor dulu kenapa calon keling yang menang??? gila ke ape ustad ni???

Tanpa Nama berkata...

sapa kata 200 yang mai .. jangan cuba nak cakap betul biar dusta
katakan 2000 orang .
bukan apa nak mai tengok muka tahi lembu haram jadah yang PM kata tu.
haram jadah

A-I-B berkata...

madbi, saya sengaja tak nak ulas apa yang Hasan Aqidah@Jati perkatakan dalam ceramah beliau. Saya lebih tertarik apa yang diperkatakan oleh ustaz UMNO ini timbulkan isu berkaitan orang kapir. Memang lawak giler!...

Tanpa Nama berkata...

len kali hasan ali bawak lah lembu, beruk, bewak, kambing, kerbau, ayam itik, spy nampak ramai sket dtang!

kesian ah san!