Jumaat, 11 Mei 2012

PROPAGANDA UMNO - SIAPA KATA ARAB SAUDI SEKAT JEMAAH MALAYSIA

Sebarkan.

Sebarkan luas-luas. Biar utusan + tv3 + umno + puak2 gila meroyan plus bahlol + menteri bangang plus loser terduduk dengan kenyataan kat bawah neh. Nak takut2kan jemaah haji malaysia? Nak menakut2kan rakyat sendiri? Nak mempermainkan kami? Kami bukan bodoh larh. Dulu boleh larh. Time gua melayan utusan. La neh utusan dah lama gua campak jauh2. Get lost. Get hell for yourself lah utusan. 

Baca bawah neh geng;
 
Sekarang tanggungjawab korang g sebar. Sebarkan luas2. Counter attack balik. Dalam setiap blog, fb dan twitter. Asal boleh sebar, kasi sebar. Biar menteri2 dan penyokong2 umno terbaca. Dah terbaca baru dorang sedar diri propaganda dorang terkantoi. Ingat kita neh budak2 yang boleh dibuli2? 
 
G mampos lah weh. Menakut2kan orang adalah satu perbuatan keji kerajaan bien untuk memburukkan kami, pendemo2 bersih. Namun, sayang ia tetap tidak berkesan. Padan muka. Amenoworld

2 ulasan:

mdmdmd berkata...

Kita tunggu je, Kalau yang berdemo sekejap tu kena tangkap oleh kerajaan Arab Saudi maka terpaksalah kita maki pendemo tu. Yang lain serah kepada allah swt

Tanpa Nama berkata...

kalau takat bentang banner menjadi kesalahan...macamana pulak dengan orang yang pergi melancong...ambil gambar ramai2 sambil bentang banner yang menunjukkan mereka dari kumpulan pelancong .....