Ahad, 13 Mei 2012

SAMPAI HATI UMNO BUAT MAKCIK NIE BALIK JALAN KAKI


Perkara ni admin nak tujukan buat orang-orang umno Desa Rejang Setapak Jaya Kuala Lumpur...Kisahnya macam gini dahlah kau rayu2 makcik2 dan orang2 tua suruh pergi ke himpunan raksasa koranggg .... masa nak balik ko tinggal makcik2 dan orang tua tu kat bukit jalil ...ko ingat nak balik Setapak dari Bukit Jalil tu dekat ka.......takat ko bagi diaorang sorang rm20 duit teksi pun tak cukup....HaramJ betullah UMNO ni....Ini bukan tuduhan tetapi benar2 berlaku..

Sumber: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=361998233849745&set=a.310968618952707.67527.310631758986393&type=1&theater

6 ulasan:

Awanama berkata...

pasal makcik ni bodoh macam lembu
jadi kena lembukan la dengan bapak lembu....dapat 20 hinggit macam dapat 20 juta...mentaliti lembu yang dibawa sampai mamposs..tunggu tengkok untuk disembelih..menyokong membabi buta apa yang umno buat semua bagus,,padahal kena tipu hidup-hidup

hai lembu-lembu..bila la korang ni nak sedar...

Tipah Kondo berkata...

Tipah tertipu... Tertipu lah Tipah

Awanama berkata...

bagus punya mak cik umno...
taat sama ketua..
dulu masa dapat rm100 utk budak2 sekolah, mahyudin kata bila dpt rm100 kena belanja dg berhemat..
bila dpt rm500 (br1m)kena simpan (utk 5 thn akan dtg)...
utk org felda pulak.. najib h.j. kata "haram jadah" jgn ambik kalau tak sokong....

jadi makcik ni bila dpt rm20, kena jalan kaki utk simpan duit rm20..
dgn rm20 boleh buat modal niaga.. mana tau boleh jadi jutawan 2020..

XUMNO berkata...

Kok kena rogol tengah jalan malam2 buta ni kan susah. Laki dia pun bangang macam lembu, biarkan bini macam tu. Dahlah makcik, tak rasa seksa ke awak dibuat oleh UMNO macam ni? Tobatlah.

JAKA berkata...

Allah benci org sombong tapi Allah lagi benci org haprak daif miskin tak sekolah tinggi tapi sombong.

sombong sebb terus nk menyokong umno. takmo dah guna akal fikir setiap isu. main ikut mcm lembu kena sebat. umno dah jadi akidah mereka seperti hassan akidah.

hidup mati mereka utk umno walaupun bersifat assobiyah. yg menyokong taraf lembu2 tu . rugi dunia akhirat.

nii bukan tuju kat makcik tu.

makcik tu kesian juga la sikit. selebihnya dah pilihan dia kat umno. biarlah.

teruskan perjuangan makcik. mudah2an mati makcik org umno akan sentiasa menghulurkan al fatihah.

tak tau lah kalau kesenangan dunia pemimpin umno saja yg rasa, dosa fitnah org dgn lucah melampau sama2 rasa azabnya...sebab? sebab terlalu bodoh menyokong membabi buta hingga buta hati mcm mahkluk yg buta tu.

Awanama berkata...

Saya kenal Mak cik ni. Anaknya penyokong tegar PKR. Mak Cik ni minta anaknya jemput tapi anak dia kata pergi mampuslah.
Azmin Ali dah bagi arahan sapa-sapa yang ada mak yang sokong UMNO biarkan dia mampos. mati kering dan berulat.