Isnin, 21 Jun 2010

PANAS! NAJIB SURUH SERANG PEMBANGKANG

Najib minta ahli-ahli UMNO lakukan serangan balas terhadap parti lawan. Namun serangan balas yang dilakukan harus mengikuti peraturan kerana dikhuatiri UMNO akan mendapat kad merah dari pengundi selaku pengadil.


BAGAN DATOH 20 Jun - Ahli-ahli UMNO diminta supaya berani melakukan serangan balas untuk memperbetulkan persepsi salah yang yang dilemparkan pihak pembangkang terhadap parti itu dan kerajaan.

Najib menegaskan, ahli-ahli UMNO tidak boleh hanya dalam posisi mempertahankan sebaliknya perlu melakukan serangan balik untuk mengembalikan keyakinan rakyat. Selanjutnya...


Catatan: Apa yang nak dibetulkan NAJIB! Kalau dah semuanya bengkok. Sampaikan nak bina jambatan pun bertengkar dulu samada nak lurus atau bengkok. Akhirnya jambatan ke Singapura pun sampai tak jadi. Yang bengkok hanyalah Malaysia kerana terpaksa bayar pampasan pada kontraktor kroni.

3 ulasan:

Zombie berkata...

Serang jangan tak serang!...

azman kamarul berkata...

Serang lah umno oiiii.....sebenar najib tengah sakit hati pasal kena kangkalikong kat Kelantan baru-baru ini.

Orang Kelantan berkata " masuk rumah orang sampai ke dapur tetapi tuan rumah "haram" tak disapa"....kata mereka lagi " kurang ajarnya PM ini.

Akhirnya najib terpaksa balik awal kalau tidak lagi besar kemaluannya bilamana hanya 500 orang sahaja yang datang ke Stadium Sultan Muhammad malam itu....wakil najib , Mustapha Mohamed terpaksa berucap dengan menggunakan "healer" kerana "blackout"....padan muka....JADI SILALAH BUBAR PARLIMEN UNTUK PILIHANRAYA KE 13 SEKARANG SEPERTIMANA YANG DISARANKAN OLEH MAMAK KUTTY TUA TU.

kembara putih berkata...

Yang paling Najib geram bila terbongkar berita rezab FELDA mengalami penyusutan yang ketara sejak dia jadi penasihat. Habis semua Melayu FELDA dah tahu, mana Najib nak sorok muka.