Ahad, 11 April 2010

'GAP' BLOGGER HANCING UMNO - AKHIRNYA ANGKAT BENDERA PUTIH

Sebelum ini seorang blogger hancing pro UMNO yang menamakan dirinya sebagai Gerakan Anti PKR atau GAP begitu lantang menentang keras keputusan PM 1Malaysia untuk meletakkan calon MIC di Hulu Selangor baca disini. Yang seorang ni pula labelkan Najib Bodoh baca disini.

Blogger hancing ini siap mengugut, jika Najib gagal meletakkan calon dari UMNO beliau akan mengistiharkan akan bertanding sebagai calon Bebas di Hulu Selangor. Pencalonan ini hanya akan ditarik balik sekiranya pada saat akhir UMNO diletakkan semula menjadi calon.

Melihatkan cara penulisan blogger GAP ini bolehlah disimpulkan bahawa dia seorang yang anti MIC.

Selang dua hari, blogger hancing ini dah angkat 'bendera putih'. Siap istihar pula 'tarik diri' untuk bertanding sebagai calon Bebas, malah istihar beri sokongan padu pula kepada calon MIC baca disini.

Memang dasar GAP 'blogger haprak' yang akhirnya sudah ludah dijilat kembali. Sebelum ini ada yang komen dalam blog tu seperti di bawah;

Halimah Jongang said...
Poodahhh! GAP nak masuk bertanding jadi calon Bebas. UMNO rasuah bagi RM terus aje senyap! GAP main taktik kotor macam parpukari. Kah!...3X

April 8, 2010 8:21 AM


Akhir sekali aku nak tau jugak, berapa UMNO bayar pada GAP untuk istihar angkat bendera putih? Inilah stendet blogger UMNO yang mudah dibeli dengan wang. Sanggup lacurkan maruah diri sendiri. Mana nak letak muka selain dari jadi muka tembok.

3 ulasan:

gaGAP berkata...

Tak tau ker...! GAP tu... blogger penjilat UMNO!

Tanpa Nama berkata...

Porahhhh pencacai pkr lagi kaki meroyan asik tuduh UMNO beli ni beli tu diorang dapat duit rasuah di negeri selangor buat penuh kocek sendiri macam peliwat tegar tu juga yang bodoh pengikut pkr konon tak makan duit oprahhhh citttt jangan nak meliwat minda pengundi hulu selangor lah......

UMNgok berkata...

Binatang pun ada nama cth dari spesis katak puru, katak pisang atau katak kuang. Tapi spesis pengomen kat atas tu jenis barua UMNO Tanpa Nama. Agaknya mungkin dari keturunan APCO.