Selasa, 24 Mei 2011

MAKCIK GILA BABI - SEJAUH MANA PERKASA DAN KDN NAK BERTINDAK

Ini salah satu gambar yang terdapat dalam laman blog wordpress makcik gila babi yang menamakan dirinya sebagai Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara. Dan banyak lagi gambar-gambar yang menghina ajaran agama islam.

Posting paling terkini dalam blog berkenaan adalah pada 24 Mei 2011. Dan sekarang, blog tersebut telah pun dipadamkan tetapi ianya masih boleh dilihat disini.

Tuan tanah blog tersebut juga mencabar PERKASA dan pihak polis untuk menangkapnya.

Sebahagian kata-kata makcik gila babi tersebut di bawah.

"Bila pulak kaki merungut PERKASA nak himpunkan report yang berpuluh-puluh menentang makcik, ye? Tak pasal-pasal babi PERKASA nak menyerang 35 paderi-paderi yang tidak bersalah. Suruh polis tangkap makcik lagi berbaloi kan? Adakah agama Islam terancam oleh 35 orang paderi ataupun seorang makcik Melayu beragama Islam yang membongkarkan rahsia kecelakaan babi Muhammad? Bincangkan dalam ruangan komen".

Kita nak tengok sejauh mana tindakan PERKASA tajaan Berahim Ali nak berdemo membantah dan buat laporan polis terhadap blog tersebut.

KDN serta menteri amaran seperti biasa sekadar memberi amaran... amaran.... dan amaran..... Meluat aku!....

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa yang kita boleh buat hanya berserah kepada Allah swt.
Nak serah pada pihak berkuasa... hampeh!...

Samdol berkata...

Kalau hina pemimpin UMNO, laju jer diorang bertindak

menusuk hati berkata...

entah2 yang menyamar makcik tu seorang pakcik ataupun budak umo 17 tahun..