Jumaat, 25 Mac 2011

MENTERI NIE PANDAI TAPI PENGUNDI UMNO YANG BODO

Kenyataan Menteri bodo UMNO (1)

Seorang Menteri Dalam Negeri berkata, adalah menjadi satu kesalahan mengeluarkan kenyataan awal kerana menidakkan kesahihan video tersebut (dikaitkan pemimpin pembangkang) kerana ketulenannya hanya dapat ditentukan selepas pihak polis selesai melakukan siasatan.

“Mengapa hendak menghakimi kes ini, sedangkan orang yang mengeluarkan kenyataan itu sendiri berkemungkinan besar belum tengok lagi rakaman itu,” jelasnya.

Catatan: Tuduh Anwar dalam kes Liwat 2 tu belum lagi dibuktikan oleh mahkamah salah atau tidak, tak jadi kesalahan ker menteri bodo UMNO (1) woi!... Dah kantoi...


Kenyataan Menteri bodo UMNO (2)

Seekor lagi menteri bodo UMNO mengulas berhubung 'tayangan video aksi seks' di hotel Carcosa Seri Negara, bertegas tidak salah bagi penganjur di sebalik tayangan itu berbuat demikian.

“Awak bagi tau apa yang salah. Semua orang kata ia melanggar undang-undang, tetapi bagi tahu saya, undang-undang mana? Sesiapa yang tahu, perlu tampil dan maklumkan kepada kami,” katanya.

Menurutnya, jika tayangan yang diaturkan oleh seseorang individu yang hanya dikenali sebagai Datuk T dibuat untuk mencari keuntungan, maka ia satu kesalahan.

Catatan: Lepas nie tentu ramai budak-budak sekolah akan upload video prono dalam handset kemudian share dengan kawan-kawan. Bukannya salah pun tonton, sebab menteri bodo tu kata bukan untuk cari keuntungan. Budah-budak tu cuma tonton bila nak dapat idea macamana nak jawap kertas periksa bulanan.

Siapa kedua-dua Menteri bodo UMNO tersebut, cari sendiri...

4 ulasan:

SINIS berkata...

APA SELAMA NI PEMIMPIN PAKATAN HARAMJADAH TAK PERNAH BUAT KENYATAAN TUDUH KERAJAAN

MACAM MACAM TUDUH, BUAT TAK TAU PULA

KENA ORANG NAMPAK SANGAT, CHECK DIRI DULU ADA BETUI KA

PATUTLA TUHAN TAK BAGI MEMERINTAH MALAYSIA SEBAB PEMIMPIN YANG ADA TAK TERPAKAI BELAKA

Tanpa Nama berkata...

Sinis adalah penyokong tegar UMNO yang juga tak cerdik maca pemimpin. UMNO memang suka penyokong yang begitu, mudah UMNO nak spin.

Tanpa Nama berkata...

betul mcm kata pengarang sinar harian Edisi Utara Jalil Ali pada ruangannya pd 24 Mac 2011. Malaysia akan jadi negara islam pertama menghalalkan video lucah. apa kata sinis.. dlm hal ni. Saya saja bergurau dgn bos di pejabat bagitau esok saya nak buat tayangan video lucah kat pejabat. Dia kata pasai apa. yang dia orang tayang kat sri carcosa polis tak buat apa pun. takkan kita depa nak tangkap pula. Menteri nazri kata apa salah dimana kesalahannya...gurkha malaya tetap unggul

MaT pRONO berkata...

Terbaru, Ketua Polis Negara pun kata tak salah dalam berita TV3