Jumaat, 27 Februari 2009

Mudahnya Pemuda UMNO Menceroboh Parlimen

Sungguh menghairankan sekali, bangunan Parlimen yang sentiasa di kawal ketat itu sesenang itu dibolosi oleh samseng-samseng Pemuda UMNO.

Polis kena ambil tindakan terhadap samseng-samseng ini..
jangan apabila pembangkang cepat sangat kamu bertindak.
Setakat ini, untuk berdemontrasi di luar pagarpun agak sukar, ini sampai ke dalam boleh menyerang Ahli-Ahli Parlimen, apa cerita ni?
Pemuda Umno tak usah nak jadi “samseng taik kucinglah”. Apa yang ada pada melayu sekarang ini pimpinan kamu sudah gadai terlalu banyak kepada bukan bumiputera. Kenapa tak tunjuk samseng kepada dia orang?
Penakut, pengampu, bacul dan dayus sekali apabila sesenang itu Singapura lepas bebas dari genggaman “Bangsa Melayu” konon. Bagaimana pula pulau-pulau di perairan kita lepas satu satu jatuh ke tangan orang lain.
Pemuda Umno sebenarnya sama sahaja dengan kumpulan Fatah di Palestin. Berjuang untuk perut mereka sahaja. Apabila berperang dengan Israel mereka lari.
Percayalah kekuatan kita bukan bangsa tetapi Agama. Bangsa tidak menanam jihad dalam perjuangan tetapi menyemai semangat yang hanya tin kosong sahaja.
Semangat hanya bersama semasa menang akan tetapi akan lari sebagai pengecut apabila kalah. Sedangkan jihad menang kalah bukan ukurannya tetapi benar dan keredhaan Allah adalah segala-galanya.
Jihad tidak akan membunuh dalam kemarahan tetapi semangat akan membakar tanpa mengira dosa dan neraka.
Fikirkanlah wahai pemuda Umno, dunia belum kiamat…

Sumber: http://manjanik.wordpress.com

4 ulasan:

Panglima Perang Cyber berkata...

Berani jugak yer ko menyamar nama aku..

Memang 'bertamadun' betul.

Cuma aku kesian kau terpaksa lawan sorang2..

Tak ada kawan2 lain sama kau?

reez berkata...

apa nk herannye kalo dibolosi org UMNO..

selalu tu parlimen dibolosi budak² kecik india & bdk² beskal india kitorg tak bising pun..

takde moral blog ni..

Mata Hati Jiwa berkata...

wakakakaka...
Ko la samseng taik kucing.. bacul@pondan.. Kafir laknat kutuk orang sebangsa dengan ko pun ko sokong.. tak ubah seperti fatah..bersekutu degan israil.. ko orang PR lagi teruk bersekutu dengan kafir harbi..
wakakaka... tak ader otak betul ko nie..

Pembela Wira berkata...

biasala bebudak baru nak belajar main politik kotor cam ni la...sensorang...