Jumaat, 21 Disember 2012

MAHKAMAH BATAL SAMAN FITNAH TERHADAP NAJIB 'HARAMJADAH'

WARGA Felda Wilayah Jengka mengaminkan doa kesyukuran selepas Mahkamah Tinggi Temerloh membatalkan saman lapan peneroka terhadap Najib 'haramjadah' kerana mengeluarkan perkataan 'HARAMJADAH' kepada peneroka.

Selepas ini perkataan 'HARAMJADAH", boleh digunakan atau ditujukan kepada sesiapa sahaja yang kita suka kerana ianya tidak menjadi satu kesalahan sekiranya kes dibawa ke mahkamah sekalipun.

Tidak mustahil ucapan 'HARAMJADAH' sesuai dijadikan zikir harian oleh pemimpin UMNO-BN untuk mengumpat rakyat atau pemimpin Pakatan Rakyat disesebuah majlis rasmi atau keramaian. sumber


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak usah tunggu lagi kita siapkan pasukan baik yang muda mau pun yang tua kita serang rumah semua menteri menteri dan YB ini.kita rampas harta mereka dan kita lelong mereka ini macam p.ramlee lelong sadiq sigaraga

Tanpa Nama berkata...

haramjadah punya menteri

Tanpa Nama berkata...

Bukankah kelapan-lapan penyokong PAS ini juga telah dengan sengaja membuat onar dengan mengemukakan injuksi untuk menghalang Koperasi Peneroka Felda (KPF) mengadakan mesyuarat agung luar biasa (EGM) pada 22 Februari 2012.

Berikutan injuksi yang dipohon pada 17 Februari oleh balaci-balaci haramjadah PAS itu akhirnya KPF terpaksa membatalkan mesyuarat tersebut dan terpaksa menanggung kerugian wang ringgit dalam bentuk kos pengangkutan, penginapan, sewa bilik mesyuarat dan sebagainya.


Di masa yang sama tindakan saat akhir oleh balaci PAS yang bertuankan Mazalan Aliman itu juga telah menyusahkan lebih 1,200 peneroka yang menjadi perwakilan datang dari seluruh negara.


Akhirnya pada 2 April 2012, mahkamah bersidang semula dan membuat keputusan menerima permohan KPF serentak dengan itu menolak injuksi tersebut dengan kos yang perlu ditanggung oleh kelapan-lapan balaci PAS itu.


Tahu berapa kosnya? Anggaran sekitar RM1.2 juta kerugian yang ditanggung KPF gara-gara pembatalan EGM disebabkan injuksi saat akhir itu kini terpaksa pula dibayar oleh kesemua lapan orang balaci PAS yang akal sejengkal.


Dah la tak malu apabila ada beberapa daripada mereka yang menentang penyenaraian FGVH di BSKL dengan muka tebalnya menerima juga wang durian runtuh FGVH, kini tak pasal-pasal wang tersebut hangus kena bayar pula pada PM.


Lagi malang, jika KPF betul-betul muktamadkan tuntutan ganti rugi yang dialami yang berjumlah sekitar RM1.2 juta, mahunya kesemua lapan orang balaci PAS itu muflis seumur hidup.

rakab berkata...

Patutnya KPF muktamadkan tuntutan RM1.2juta tu,...kita nak tengok puak Pakatan nak tolong bayar tak..!!

adik tiri zainon ismail berkata...

Yusuf Hussain, duit memali mana piiiiii...??