Sabtu, 23 April 2011

SOKONG KENYATAAN TIMBALAN MENTERI PENGAJIAN TINGGI

Ahli majlis teringgi Umno Datuk Saifuddin Abdullah menyeru rakan-rakannya dalam BN supaya henti melabelkan penyokong pembangkang sebagai golongan yang tidak tahu bersyukur atau berterima kasih.

Saifuddin yang juga timbalan menteri pengajian tinggi berkata BN sebaliknya mesti menghormati hak pengundi.

“Dengan segala hormatnya, saya minta rakan-rakan di BN jangan menyalahkan atau menuduh mereka yang tidak undi kita sebagai tidak tahu bersyukur.

“Dalam demokrasi, kita mesti hormat hak pengundi untuk memilih mana-mana parti yang disukai mereka. Nanti kita nak jumpa merka lagi dalam pilihan raya akan datang.

“Kalau mereka tempelak kita, apa macam?” soalnya dalam satu kenyataan.

3 ulasan:

BZ berkata...

Respect dengan TMPT ini.Berani membuat teguran dan ulasannya cukup
bernas.Kalau ada ramai lagi pemimpinx
BN seperti beliau (alhamdulilah tak
ada) boleh tergugat juga PR.
BERHIJRAH???

bunbinban berkata...

Dia tak mungkin berhijrah. Dia belum mampu utk berdepan dgn segala dugaan apabila berhijrah. Apa pun dia ni mmg bagus. UMNO kalau pancung dia, silap besarlah....hahaha...survey secara rambang, dia mmg di sukai oleh pengundi Temerloh baik dari PR maupun BN. PR kena letak calon yg setanding ataupun lebeh baik dari dia ni. JGn letak loyar PKR tu, hampas!. PAS lebeh layak tapi alo bro2 dr PAS,kasi canlah kat Dr Wahab, jgn lak nak dendam2...Dia ok pe, cite lama letak tepi. Lg pun, mana ada calon lg?. Takan nak letak Syed Hamid lak...hahaha

Syko berkata...

Biasanya orang yang ikhlas beri teguran akan kena pancung. Hahaha!...