Selasa, 3 September 2013

SEBUAH JANJI DITEPATI

 02/09/2013 5:15pm

KUALA LUMPUR - Dakwaan sesetengah pihak bahawa harga minyak petrol akan naik 20 sen esok adalah hanya khabar angin.
Naib Presiden Persatuan Stesen Minyak Petronas Malaysia (Pesamp), Datuk Abdul Razak Idris berkata, setakat ini pihaknya tidak mendapat sebarang hitam putih daripada Kementerian Kewangan berhubung kesahihan khabar angin tersebut.
“Jika namanya sudah khabar angin, sudah tentu ia tidak benar, kalau betul-betul harga minyak naik sudah tentu ada hitam putih dari kerajaan,” jelasnya ketika dihubungi Kosmo! hari ini.
Beliau mengulas mengenai khabar angin melalui laman sosial WhatsApp dan blog bahawa harga minyak petrol akan naik 20 sen esok. - KOSMO!



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

AKU RASA MELAYU PENYOKONG PKR DAN PAS NI MEMANG BODOH TAHAP BAHLUL..

AKU NAK TANYA LA KEPADA KORANG PENYOKONG PAS DGN PKR ..KALAU PEMBANGKANG MENANG KORANG MELAYU OTAK LEMBU PKR DAN PAS FIKIR SAPA YANG LAYAK JADI PEMEERINTAH??

AKU TOLONG JAWABKAN SEBB KORANG PENYOKONG PAS DAN PKR MEMANG BODOH TAHAP BAHLUL...DAP YANG AKAN MEMERINTAH...KO INGAT PAS LAYAK MEMERINTAH?? PKR LAYAK?? DAP YANG PALING LAYAK SEBB BANYAK DUIT..EKONOMI DIA ORANG PEGANG..

AKU NAK TANYA PARA PENYOKONG MELAYU PAS DAN PKR YANG BODOH TAHAP BAHALUL..KENAPA 100% CINA MENYOKONG DAP?? AGENDA ADALAH UNTUK MEMERINTAH MALAYSIA..SBB DIA ORANG TAHU PKR DAN PAS TAK LAYAK UNTUK MEMERINTAH..PKR DAN PAS HANYA MELAYU MELAYU KAMPUNG YANG BOLEH DIPERBODOHKAN MACAM LEMBU ..

KAU ORANG INGAT KALAU CINA MEMERINTAH DIA AKAN ADIL??

KAU ORANG MELAYU PAS DAN PKR INGAT KALAU WARGA KINZIR MEMERINTAH KAU ORANG BOLEH BERSUARA??

LAGI SEKALI AKU NAK INGATKAN KEPARA PARA PENYOKONG PAS DAN PKR MELAYU ..JKA ALLAH TARIK NIKMAT ISLAM DAN NIKMAT PEMERINTAHAN BANGSA MELAYU..KORANG YANG PATUT DIPERSALAHKAN SEBB KORANG ADALAH PENGKHIANAT AGAMA DAN BANGSA MELAYU..

Tanpa Nama berkata...

YA ALLAH YA TUHAN KU KAU MAMPOSKANLAH NAJIB SEERTA SEMUA MENTERI MENTERI YANG TELAH MENGKHIANATI RAKYAT NEGARA INI AMIN

Tanpa Nama berkata...

Kepada anon yang perasan pandai..Ni aku nak bagi pandangan aku lak...Cina sokong PR kerana mereka cerdik dan tak tahan ditipu. Bukan mereka nak rebut sangat nak perintah. Kalau betul mereka nak perintah, dah lama dorang calling2 kekawan mereka kat serata dunia ni kasi bungkus negara ni. Bagitau jap berapa kerat Melayu dalam dunia ni. Bagaimana jaringan perniagaan kita kat dunia nie? Dia stop hantar jarum je, aku rasa korang penyokong bee end tak pakai baju ler...kah..kah...

Sebenarnya manusia semua nak hidup aman. Pagi2 boleh pegi breakfast dengan aman. Kat kedai semua kaum ada. Kalau melayu di tipu/tindas, akan jadilah huru hara dan cina pun x boleh hidup senang. Kau ingat cina suka ke?

Sebenarnya segala masalah dan bala ni hanyalah dibuat oleh pemimpin yang gila saja. Dia biar orang susah, gaduh dan mampos. Yang penting dia dan keturunannya boleh terus hidup mewah. Kalau selalu naik kereta mewah, mana maunya dorang, keluarga dan keturunannya naik kereta proton saga. Mereka tak akan mengaku kalah. Pemimpin ni akan mempertahankan peluang mereka sehingga ke titisan darah yang terakhir.

Last sekali satu soalan, kau ni melayu betul ke atau melayu celup???????

Tanpa Nama berkata...

kpd yg prasaan pandai tu, agak2 la siapa yg bodoh .... cm mne DAP nk mmerintah Malaysia dgn hnye mnang 38 krusi (iaitu 17%) drpd jumlah 222 krusi prlimen Malaysia???????

A-I-B berkata...

Kesian macai UMNO kena bodo jer dari dulu kini n forever oleh pemimpin mereka